dijous, 12 de juny del 2008

S.O.S.


El Servici d'Ensenyaments en Valencià m'ha convidat a anar a Castellò a explicar el Portfoli Europeu de les Llengües i a compartir idees d'activitats que es poden fer a les classes per estimular la competència plurilingüe i la capacitat d'auto-avaluació dels alumnes.
Revisant el material que he enviat perquè els professors treballessin amb ell durant i desprès de la trobada, m'adono, horroritzada, que el document que he enviat conté errors i omisions i té un format irregular i francament desastrós.
No sé què ha passat. Un virus? Un embolic de documents ? Una distracció? Juraria que ho vaig repassar vàries vegades...
Com que no tinc temps de lamentar-me ni d'investigar què pot haver passat, penjo a Internet la versió arreglada dels materials que han sortit defectuosos. Així els professors podran descarregar-se'ls amb facilitat.
La tècnica ens dóna ensurts i la tècnica ens ajuda a solucionar-los.

Ufff!

La imatge és d'infelix

1 comentari:

  1. Gràcies per vindre a Castelló i impregnar-nos d'eixa il·lusió que transmets en cadascuna de les coses que fas a la teua faena. M'ha agradat molt la teua xarrada i crec que m'ajudarà a fer el meu treball diari. Gràcies i una forta abraçada des de Castelló de la Plana.
    Josep Gramatge. Mestre.

    ResponElimina