Abans de mirar el vídeo treballeu en parelles i respongueu a les següents preguntes:
- La cançó que avui escoltareu es diu "Corren", de què pot tractar?
b) d'un noi i una noia que corren per la ciutat
c) d'uns joves que corren pel camp
d)......................................................
- Això és una ploma. En què us fa pensar?
a) en un coixí b) en un ball c) en el vent d) en un ocell d)....................
- Ara , mireu el vídeo, sense veu, i respongueu a les preguntes que es formulen més avall:
- Escolteu la cançó tantes vegades com vulgueu. Verifiqueu si el que heu escrit està bé.
- Baixeu-vos la lletra de la cançó clicant aquí.
- Compareu la lletra amb el que heu escrit.
3. Activitats de post-audició (Treball individual amb possible reconstrucció i correcció col.lectiva).
- Quina relació creus que hi ha entre la història que explica el vídeo i la lletra de la cançó?
- Entra a la pàgina del grup Gossos i escolta altres cançons, o bé mira-les i escolte-les al YouTube.
- Quina cançó t'agrada més. Per què?
- Quin premi han rebut recentment el grup Gossos?
- T'agrada aquesta cançó que has escoltat? Per què?
- Escriu un e-mail als autors explicant què penses de la cançó i de la seva música en general.
- Fes un escrit recomanant als teus amics una cançó de Gossos que t'agradi .
He de dir que als meus alumnes els ha agradat molt tota la seqüència d'activitats a partir de "Corren". La cançó és fàcil i s'enganxa ràpidament. En el document de treball previ l'audició s'hi treballa el reconeixement i utilització del present de tots els verbs que és un temps que ja conéixen.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada