Abans de mirar el vídeo treballeu en parelles i respongueu a les següents preguntes:
- La cançó que avui escoltareu es diu "Corren", de què pot tractar?
b) d'un noi i una noia que corren per la ciutat
c) d'uns joves que corren pel camp
d)......................................................
- Això és una ploma. En què us fa pensar?
a) en un coixí b) en un ball c) en el vent d) en un ocell d)....................
- Ara , mireu el vídeo, sense veu, i respongueu a les preguntes que es formulen més avall:
Quina història ens explica aquest vídeo?
On passa la història? Al camp? A la ciutat?
Qui són els dos personatges principals? on ? Estan alegres? Tristos?
Què fan?
Per què corren?
Com creieu que acaba la història? Bé? malament?Per què?
Per què surten plomes en aquest vídeo?
Compareu la resposta amb el que heu escrit més amunt, a la resposta a la pregunta 2.
Cliqueu aquí ,baixeu el document de treball, i ompliu-lo.
2. Activitats d'audició
- Escolteu la cançó tantes vegades com vulgueu. Verifiqueu si el que heu escrit està bé.
- Baixeu-vos la lletra de la cançó clicant aquí.
- Compareu la lletra amb el que heu escrit.
3. Activitats de post-audició (Treball individual amb possible reconstrucció i correcció col.lectiva).
- Entra a la pàgina del grup Gossos i escolta altres cançons, o bé mira-les i escolte-les al YouTube.
- Quina cançó t'agrada més. Per què?
- Quin premi han rebut recentment el grup Gossos?
- T'agrada aquesta cançó que has escoltat? Per què?
- Escriu un e-mail als autors explicant què penses de la cançó i de la seva música en general.
- Fes un escrit recomanant als teus amics una cançó de Gossos que t'agradi .
He de dir que als meus alumnes els ha agradat molt tota la seqüència d'activitats a partir de "Corren". La cançó és fàcil i s'enganxa ràpidament. En el document de treball previ l'audició s'hi treballa el reconeixement i utilització del present de tots els verbs que és un temps que ja conéixen.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada